Rabu, 16 Maret 2016


Panjahat'nya dataaaang......!!
Bakisahan ala kadarnya haja lah..
Dari pada jangan kosong haja dinding..
Wan sabalumnya.. amun kisahnya kd lucu ya Minta maaf ae... sebab kami bakisah sebatas kemampuan kami haja... wan selera humor se seorang berbeda beda..
Jadi tagantung member haja mananggapi..
Kami.hadir sekedar memberi hiburan grtis gasan buhan member.. di like urg atau di komen urg syukur. Kada ya kada papa jua.. sebab kami bakisah.. kada kawa di paksa akan.. member pun ma like wan komen kd kwa jua di paksa akan
wayooooo...
Ukiih langsung haja kita bakisah
Takisah si Utuh wan Amat nang lagi santai di Pus Runda.. Lalu bapandiran...........!!!
Utuh : uy.. Mat ikam handak TAHU LAH....???
Amat : handak tahu KISAH napa rang Tuh...???
Utuh : ada to... Handak TAHU kada ikam....???
Amat : KISAH napa Garang.. Panasaran aku naah.. Handak ae.. Aku TAHU Tuh ae............!!
Utuh : handak Lieh ikam TAHU...???
Amat : ieeh.. Handak ae.. Aku TAHU..........!!
Utuh : amun.. Handak TAHU.. Nukar gen IKAM.. Wadah Paman pintul ada ae. 500 sabuting tahu Mat ai......!!!
Amat : beeeh.. Hungang ikam Nieh, tuh ae...........!!
Utuh : ahihi..........!!
Amat : Tuh.. Aku ada ba isi Kisah Tuh ae......!!! (handak mambalas waluh Utuh)
Utuh : tahu ae .. Aku Mat ai......!!
Amat : ieeh.. handak mandangar kah kisah'nya ikam...???
Utuh : kada gin Mat ai.......!!! (cuek)
Amat : heeem.. Rami nieeh kisah'nya Tuh......!!
Utuh : rami.. Bagi ikam haja kalu Mat... Amun bagi aku biasa haja Mat ai.....!! (kada hakun kalah pandir Utuh)
Amat : beeeh.. Bunyulll ikam nieh Tuh ae......!!!
Utuh : ABAH IKAM BUNYUL.. Mat ae......!!!
Amat : aeesss.. Kanapa ikam mambawa Bawa,, Abah ku Tuh....???
Utuh : kadada aku.. Mambawa bawa abah ikam Mat ai.. Sidin jua ae.. Handak umpat sorangan.......!!!
Amat : muyak.. Tuh ae.... Ku tampiling saku nieeh....??? (sarik)
Utuh : tampiling Sana Abah ikam..... Mat ae........!!!
Amat : lingu'nya ikam Tuh.. Kanapa Pulang Abah ku di buat.......!!!
Utuh : kadada aku.. Membuat abah ikam Mat ai.. Dasar abah ikam nang HANDAK BABUAT SURANGAN........!!!!
Amat : DASARRRR...GILAAA... Ikam nieeeeeh........!!!!! (sangkal banar Amat)
Utuh : sapa Mat....????
Amat : IKAM PANG SAPA LAGI.....!! (bakuciak. Di higa talinga Utuh)
Utuh : TAKUN......!!!
Amat : huuaaaaaaa (mangGraung manangis.. Baguguling di lantai)......!!!
E'neeeeeeeeh.. Camitu haja dahulu..Maraha kada lucu....Nang PANTING,,,DALAMSALAWAR,,MAU HAJA,,BANGUN.........!!
Jaaaaaaaaaaah..
Wasalaaam....!!
~ cuplis ~

0 komentar:

Posting Komentar

luvne.com resepkuekeringku.com desainrumahnya.com yayasanbabysitterku.com