Minggu, 09 November 2014

manaLipun KFC


Kisahnya Utuh nih Lagi gaLau karna hanyar imbah putus cinta. Untuk mahibur diri, inya pun manaLipun KFC

Utuh : HaLu KFC
PaLayan : Yaa haLu
Utuh : Ada hayam?
PaLayan : Ya adaa
Utuh : Hanya hayam nang mangarti parasaanku saat ini..
PaLayan : Huft stres ikam nih!!

Utuh : HaLu KFC
PaLayan : Ya ada nang bisa dibantu?
Utuh : Bantu aku untuk maLupakan dia
PaLayan : SiaLannnn >:0 !!

Utuh : HaLu KFC
PaLayan : Yaa handak napa Lagiii hahhhh..
Utuh : Huft jangan sarik huLu mba, aku handak pasan
PaLayan : Uh ya handak pasan napa?
Utuh : Hanya satu pasanku tuLung sampaikan Lawan inya cukup aku haja nang tarsakiti jangan nang Lain
PaLayan : Hah dasar bujur bujur giLa nginih..

Utuh : HaLu KFC
PaLayan : Nah ikam puLang, handak napa Lagi hah?
Utuh : TuLung antar kantang guring, pipsi, is criam, nasi Lawan hayam..
PaLayan : Uki uki handak diantar kamana?? (bisa jua urang ni sarius)
Utuh : Ka sasaurang nang teLah manyakiti hatiku.. Batapa aku masih parhatian Lawan inya..
PaLayan : Arrrggggg giLa giLaa giLaaaaa..

Utuh : HaLu KFC
PaLayan : Iyaa tuLung jangan bagayaan Lagi
Utuh : Ngini aku bujur bujur sarius mba! Ada Hayam?
PaLayan : Matan tadi kan sudah ku padahkan pada ADAA
Utuh : DuhLuan mana hayam wan hintaLu? Hayuu tangguhh!!!
PaLayan : *&^%$# TuLunggg ada urang giLaaaaa (rambut cagatan) (mahampas taLipun) (taLipun pacah tahambur) (utuh kada kawa Lagi naLipun)

Jaaahhhh..

[Boys]

0 komentar:

Posting Komentar

luvne.com resepkuekeringku.com desainrumahnya.com yayasanbabysitterku.com