Kamis, 16 April 2015

Utuh di tugas dinaskan ka Luar kuta uLih atasannya. Karna kada handak pisah wan bininya, Utuh pun mambawai supaya umpat jua, tapi tabaraung ada kasibukan, maka bininya batinggaL huLu, dan bisuknya hanyar tuLak manunti Utuh.
Maka tuLakLah Utuh surangan. SeteLah sampai, Utuh Langsung cik in di hutiL. Di daLam kamar hutiL ada tapasang kumputir dan internit. Dengan himungnya, Utuh LaLu manuLis imiL mesra kapada bininya.
Tapi CiLaka, Utuh saLah mangatik aLamat imiL bininya. Kada manyadari kasaLahannya, Utuh tatap mangirimkan imiL tarsabut.
Di tempat Lain, saurang binian (panarima imiL nang saLah) hanyar haja datang dari pamakaman Lakinya nang teLah maninggaL. Inya Langsung mancik imiLnya untuk mambaca ucapan biLasungkawa.
Hanyar mambaca imiL pamuLaan, inya Langsung pingsan. Anaknya nang panuhanya pun hiran dan LaLu mambaca jua dan taumpat pingsan jua.
Dan tarnyata tuLisan dari imiL itu :
To : Biniku Tarcinta
Subject : Abah sudah sampai, Ma..!!!
Abah tahu, pasti mama takajut tapi mama sanang dapat kabar dari abah. Tarnyata di sini urang sudah masang intirnit jua. Ujarnya supaya bisa mangirim kabar ka urang-urang tarcinta di rumah.
Abah hanyar haja sampai. Di sini tempatnya nyaman banar. Urang urang sudah mamparsiapkan sagaLanya untuk kadatangan mama bisuk.
Kada sabar banar Lagi dah abah mahadangi mama. Samuga parjaLanan mama ka sini sangat manyanangkan kaya parjaLanan abah sumaLam.
Love you Mama
NB : Mun kawa, anak-anak dibawa jua ya Ma.
Dah Itu Haja
Sakian & Tarima Kost Putri
[Boys]

0 komentar:

Posting Komentar

luvne.com resepkuekeringku.com desainrumahnya.com yayasanbabysitterku.com